حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان شد

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی از سوی رییس قوه قضائیه به عنوان رئیس کل دادگستری استان کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، در مراسمی که با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری برگزار شد، طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام سید حسین حسینی به عنوان رئیس کل دادگستری کردستان معرفی و از خدمات محمدرضا مترقب تقدیر شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول رئیس قوه قضاییه در این مراسم بر برخورد با مفسدین تاکید کرد و گفت: احیای حقوق عامه نباید موجب ضایع شدن حق کسی شود و هیچ ظلمی نباید بر کسی وارد آید.

 

وی تصریح کرد: دشمن به فشارهای اقتصادی امید بسته که نیاز است همراهی و همدلی در داخل کشور بیشتر شود و بر منابع داخلی متکی باشیم.

 

وی عنوان کرد: دشمنان با تحریم‌ها و اقدامات ظالمانه در حوزه اقتصادی حداکثر فشار را به مردم وارد کرده‌اند و نیاز است در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگ و امنیت برنامه‌ریزی‌هایی جدید و همدلی بیشتری داشته باشیم.

 

استاندار کردستان نیز در آئین معارفه رئیس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: تعامل و همفکری خوبی میان دادگستری استان و مجموعه دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و مسوولان دادگستری همیشه در کمترین زمان پاسخگوی مسائل بوده‌اند.

 

بهمن مرادنیا از دادگستری خواست ضمن توجه به سلامت مدیران، همکاری و همدلی برای انجام بهتر کارها را مدنظر داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان نیز در این آئین عنوان کرد: مبارزه با فساد، گسترش دفاتر خدمات قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و احیای حقوق خصوصی و عامه از جمله مواردی است که در استان کردستان پیگیری می‌شود.

کد خبر 990344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha