گرفتاری اقتصادی مردم با ادعای حکومت اسلامی هم‌خوانی ندارد

پزشکیان گفت: قابل قبول نیست که مردم در گرفتاری باشند؛ اما ادعا کنیم که حکومت اسلامی داریم، تنها راه نجات مان خدمت به مردم و محرومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود پزشکیان»‌ در مراسم تجلیل از مراکز نیکوکاری آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: قابل قبول نیست که مردم در گرفتاری باشند، اما ادعا کنیم که حکومت اسلامی داریم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تنها راه نجات از وضعیت موجود را خدمت به مردم و محرومان دانست و خاطرنشان کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند علیه ما کاری انجام دهد اگر ما در خدمت محرومان باشیم.

وی با بیان اینکه هر حرکتی که بوی بی‌عدالتی بدهد به دور از اسلام است، اظهار کرد: ما در بهداشت و آموزش و پرورش هم مثل استخدام و خیلی جاها بی عدالتی می کنیم.

همچنین «روح الله متفکر آزاد» دیگر نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس نیز اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه محرومان و با کمک محرومان به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه اگر روزی دست حمایت محرومان از جمهوری اسلامی برداشته شود روز سرنگونی ماست، گفت: ما نیازمند حمایت از این محرومان هستیم چرا که این انقلاب متعلق به آنان است.

کد خبر 990353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha