خدمات کمیته امداد تا ریشه کن شدن کامل محرومیت تداوم یابد

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: امیدواریم این خدمات تا ریشه کن شدن کامل محرومیت در کشور با حمایت خیرین و عموم مردم تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جلسه شورای زکات استان کمیته امداد را یادگار بی‌نظیر امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: همه باید از نهاد کمیته امداد، این امانت بزرگ که از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی ارایه کرده است، صیانت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی اقدامات کمیته امداد در مقابله با شیوع ویروس کرونا در خانواده‌های محروم را قابل تقدیر دانست و افزود: کمیته امداد آذربایجان‌شرقی در دوران مبارزه با کرونا خوش درخشیده است.

وی با بیان این‌که مردم خدمات ارزنده و فداکاری‌های این نهاد را فراموش نخواهند کرد، گفت: امیدواریم این خدمات تا ریشه کن شدن کامل محرومیت در کشور با حمایت خیرین و عموم مردم تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم بر نقش موثر خیران در همراهی با کمیته امداد تاکید کرد و ادامه داد: مردم آذربایجان‌شرقی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد ارائه کرده‌اند که قدردان این مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی  به نقش زکات در رفع محرومیت خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: زکات ارزش بالایی در آموزه‌های دینی ما دارد و اگر اهتمام جدی شود، گره‌های بزرگی را باز می‌کند.

کد خبر 990322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha