تأکید امام جمعه تبریز بر مقابله با آلاینده‌های زیست محیطی

آل هاشم با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست اظهار داشت: همه متوجه باشیم که باید از زمین، آب، هوا و جنگل ها حفظ و حراست کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جمع کارکنان پتروشیمی تبریز با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست اظهار داشت: همه متوجه باشیم که  باید از زمین، آب، هوا و جنگل ها حفظ و حراست کنیم.

امام جمعه تبریز گفت: امیدوارم با اجرای پروژه پوشش گذاری واحد تصفیه پساب و امحاء گازهای آلاینده شرکت پتروشیمی تبریز و تأمین استانداردهای زیست محیطی در این مجتمع تولیدی؛ نگرانی های اهالی منطقه و روستاهای همسایه پالایشگاه از جمله کجا آباد، مایان و باغ معروف برطرف شود.

بنابر این گزارش، پروژه پوشش گذاری واحد تصفیه پساب و امحاء گازهای آلاینده به عنوان اولین سیستم تصفیه‌خانه کاملا بسته کشور با هزینه بیش از ۲ میلیون یورو در شرکت پتروشیمی تبریز به بهره‌برداری رسید.

طرح پوشش گذاری و امحا گازهای آلاینده پتروشیمی تبریز صبح امروز توسط عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور به بهره برداری رسید.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی تبریز در زمینی به مساحت ۳۹۱ هکتار و ارتفاع ۱۳۶۲ متر از سطح دریا در جنوب غربی شهر تبریز و در جوار غربی پالایشگاه تبریز واقع شده است.

کد خبر 990314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha