برگزیدگان طرح «صد ثانیه با قرآن» توسط کانون سالار شهیدان شهرکرد تجلیل می شوند

طاهری بابیان اینکه این طرح در راستای آشنایی هر چه بیشتر بچه‌های مسجد با تفسیر کوتاه قرآن کریم در حال برگزاری است گفت: برگزیدگان طرح «صد ثانیه با قرآن» توسط کانون سالار شهیدان شهرکرد تجلیل می شوند.

«احسان طاهری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح «صد ثانیه با قرآن» در راستای آشنایی هر چه بیشتر بچه‌های مسجد با تفسیر کوتاه قرآن کریم به میزبانی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: در این طرح از ائمه جماعات فعال مساجد و اساتید قرآنی استان استفاده شده و در روزهای فرد هفته یک کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای از تفسیر این عزیزان در کانال قرار داده می شود.

 

وی افزود: در پایان هر هفته شرکت کنندگان باید جواب سوال مطرح شده از تفاسیر ارائه شده را به شماره ۰۹۱۰۱۹۱۱۹۰۷ پیامک کنند.

 

طاهری گفت: علاقمندان به شرکت در طرح «صد ثانیه با قرآن» می توانند با عضویت در پیام‌رسان گپ و نشانی gap.im/tafsir.chb با شناسه tafsir.chb@ در این طرح شرکت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: در پایان طرح از شرکت کنندگانی که بیشترین پاسخ صحیح را به سوالات مطرح شده می دهند با جوایز نفیس و اهدای لوح سپاس تقدیر می شود.

 

کد خبر 990368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha