تداوم فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری شبستان نور شهرکرد در ایام کرونا

حجت الاسلام رئیسی گفت: فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری شبستان نور شهرکرد در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های مستضعف و آسیب دیده از کرونا همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام «البرز رئيسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری شبستان نور مسجد امام علی (ع) شهرکرد در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های مستضعف و آسیب دیده از کرونا همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شبستان نور مسجد امام علی (ع) شهرکرد ادامه داد: این اقدامات و فعالیت های گسترده در راستای لبیک به ندای رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه صورت گرفته است.

 

وی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شبستان نور مسجد امام علی (ع) شهرکرد با کمک های مردمی، خیرین و بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اقدام به تهیه جهیزیه برای چهار زوج جوان نیازمند را مهیا کرده است.

 

حجت الاسلام رئیسی، به راه اندازی شورای حل اختلاف در محل کانون فرهنگی هنری شبستان نور اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این شورا، جلسات مشاوره برای مراجعین برگزار می شود که منجر به صلح و سازش بسیاری از اختلافات مراجعین نیز می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شبستان نور مسجد امام علی (ع) شهرکرد به آماده سازی یک سالن مجزا در جوار مسجد اشاره کرد و گفت: بعد از اتمام ویروس کرونا برنامه های بزرگ فرهنگی و ... با حضور گسترده مردم در این سالن برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه قبل از شیوع کرونا نماز های جماعت پنج گانه و برگزاری دعاهای کمیل، ندبه، توسل، قرائت زیارت عاشورا، فعالیت های فرهنگی هنری، برگزاری مسابقات کتابخوانی و بزرگداشت مناسبت های ملی مذهبی به صورت مداوم برگزار می شد افزود: در حال حاضر فعالیت های کانون با توجه به شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رئیسی به سایر اقدامات و فعالیت های این کانون در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: توزیع ماسک و دستکش های یکبارمصرف و مواد ضدعفونی بین مردم و نیازمندان، گندزدایی معابر و مساجد از جمله اقدامات کانون شبستان نور شهرکرد در ایام کرونا است.

 

کد خبر 990378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha