عده ای سودجو و دلال در گرانی کالاهای داخلی دست دارند 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: در تحلیل سخن رهبری درباره گرانی ها می توان گفت؛ ۲ عنصر در گران شدن بی رویه کالاهای ساخت داخل دست دارند این عناصر شامل عده ای دلال، سود جو و نفوذی ها هستند زیرا بدون شک دشمن در جنگ اقتصادی علیه ما نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۶ آبان حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام صادق(ع)، گفت: رهبری در مورد انتخابات آمریکا فرمودند؛ هر کس رئیس جمهور آمریکا شود روی سیاست ما با این کشور تاثیری ندارد و این سخن دارای ابعاد خارجی و داخلی است.













امام جمعه کهنوج افزود: مقام معظم رهبری در بعد خارجی در مواجهه ایران با آمریکا به صراحت فرمودند؛ انتظار تغییر در ایران را به هیچ وجه نداشته باشید و در بعد داخلی نیز اتمام با کسانی که اقتصاد را شرطی کرده و به نوعی به طور رسمی و غیر رسمی چراغ سبز برای مذاکرات نشان می دهند، اتمام حجت کردند.











وی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در مورد گرانی ها نیز فرمودند؛ بسیاری از گرانی های اخیر توجیه ندارد و در تحلیل این سخن رهبری می توان گفت؛ ۲ عنصر در گران شدن بی رویه کالاهای ساخت داخل دست دارند این عناصر شامل  عده ای دلال، سود جو و نفوذی ها هستند زیرا بدون شک دشمن در جنگ اقتصادی علیه ما نیاز به بازو دارد.











حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: بازوهایی در محیط کسب و کار در رابطه مستقیم با دشمن مشغول به هم ریختن اوضاع داخلی هستند و بازو های دیگری که در نهاد های حکومتی ما رخنه کرده و با بروز خطاهای راهبردی در تصمیمات اقتصادی، مشکلاتی ایجاد کرده اند که باید با هر ۲ گروه به شدت برخورد شود.


 







خطیب جمعه کهنوج با بیان این مطلب که سیره پیامبر اکرم (ص) در حوزه کار و تلاش بر چند اصل استوار بود، ابراز کرد: اول رعایت بندگی خدا بود و اگر سعی و تلاش با بندگی خدا منافات داشت آن حضرت آن را نمی پسندید، دوم تکریم نفس، انسان حق ندارد خود را ذلیل کند، سوم کار و تلاش به اندازه توان، هیچ کس حق ندارد خود را بیش از اندازه به زحمت بیاندازد، چهارم صبر و استقامت، پنجم تفکر، تلاش باید هوشمندانه و با تفکر باشد، ششم اصل سر بار دیگران نبودند، هفتم ساده زیستی، هشتم نظم و برنامه ریزی و نهم اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط بود.









وی ضمن تشکر از اطلاعات سپاه، اظهار کرد: دستگیری کعبی عامل تیر اندازی به رژه نیروهای ملی در  خوزستان و از اعضای ارشد جنبش الاحوازیه به دست نیروهای مخلص اطلاعات سپاه پاسداران جای بسی خرسندی دارد.









حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه از دست اندرکاران قطعه اول خط اتصال آب خلیج فارس به کرمان تشکر کرد و گفت: این اقدام بیانگر این است که با اراده ای قوی می شود در شرایط سخت و علی رغم وجود تحریم ها اما کارهای بزرگی انجام داد.

کد خبر 990437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha