درون گرایی، تنها راه رفع مشکلات کنونی کشور است

حجت الاسلام نکونام درون گرایی را تنها راه رفع مشکلات کنونی کشور خواند و اظهار کرد: گروه های علمی و نخبگان در این راستا فعالیت های قابل توجهی داشته اند و برکات آن نیز در جامعه مشهود است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 16 آبان) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: اینگونه مسائل در راستای ایجاد درگیری های فکری در میان امت هاست تا اسلام هراسی را در جهان ترویج دهند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بر برخورد منطقی و با بصیرت مسلمانان با اینگونه مسائل تاکید کرد و افزود: بیداری مسلمانان پایه های تشکیل حکومت عدل مهدوی در سراسر دنیا را مستحکم می کند.

 

خطیب پیام جمعه شهرکرد درون گرایی را تنها راه رفع مشکلات کنونی کشور خواند و اظهار کرد: گروه های علمی و نخبگان در این راستا فعالیت های قابل توجهی داشته اند و برکات آن نیز در جامعه مشهود است.

 

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: اکنون بسیاری از دستاوردهای داخلی کشور به اقصی نقاط جهان صادر شده اند و تحیر جهانیان را در پی داشته است لذا این گروه های نخبگان و جهادگران نباید دست از تلاش بردارند و در راه پیشرفت کشور با وجود همه مشکلات پیش روند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نباید امور کشور را به انتخابات قدرت های پوشالی دنیا گره بزنیم، تصریح کرد: کشور اکنون نیازمند استقلال تمام عیار است و نباید ثبات درون کشور را به بهانه انتخابات دیگرکشورها تضعیف کنیم.

 

امام جمعه شهرکرد برون رفت از مشکلات استانی را خودداری از مواضع منفعت طلبانه دانست و گفت: برای پیشرفت و آبادانی استان باید همه مسئولین و مردم فعال و متحد شوند و مطالبات نیز تنها در همین مسیر باشد.

 

کد خبر 990451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha