رونمایی از تیربار موشکی برای ایران  قدرت آفرین و بازدارنده است

آیت الله حسینی به رونمایی از سامانه تیربار موشکی اشاره کرد و گفت: این رونمایی برای ایران اسلامی قدرت آفرین و بازدارنده است و در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (16 آبان) در خطبه نخست نماز جمعه شهر یاسوج با توصیه به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: کسی که بی تقوایی کند و در برابر دستورهای الهی یاغی گری را در پیش گرفت، نتیجه آن جهنمی شدن است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: کسی که نفس خود را از هواپرستی دور نگه داشت، از نافرمانی حق ترسید در بهشت جای دارد که این نتیجه عمل، فکر، اندیشه و رفتار آن شخص است.

 

وی با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) مبنی بر اینکه بهشت به مکارم اخلاق، سختی ها است، ادامه داد: تبعیت از لذت ها و هواهای نفسانی انسان را جهنمی می کند.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه انسان در مسیر تکامل قرار دارد و این عالم ایستگاه انسان نیست بلکه یکی از مراحل تکامل است، ابراز داشت: نردبان تکامل انسان عمل به واجبات و ترک محرمات است.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: حرکت انسان باید در راستای کمال او باشد و این کمال عبور از شهوت های شیطانی و غیر الهی است.

 

وی تاکید کرد: شاید دنیا مداری و شهوت پرستی ظاهری زیبا داشته باشد ولی از درون کشنده هستند، زیرا لذت ها دانه شیطان برای به دام انداختن انسان است.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه همه موجودات در مسیر حق قرار دارند، گفت: انسان در مخالفت با خداوند به آرامش نمی رسد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، به انتخابات در آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: نتیجه انتخابات آمریکا برای ما تفاوت زیادی ندارد، زیرا همه دولت مردان آمریکایی از نگاه ما مستکبر بوده و به دولت، ملت و کشورمان ضربه های بسیاری وارد کردند.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا کشور و نظام ما را فاسد می دانستند، در انتخابات نظام را متهم به تقلب و تلاش های بسیاری برای فتنه انگیزی در کشور انجام داده اند، اظهار کرد: هم اکنون ترامپ از نظام کشور خود به عنوان نظام فاسد یاد می کند و این کشور مدعی دموکراسی در انتخابات مردم تقلب کرده و فتنه دامن گیر آنها شده است.

 

آیت الله حسینی در ادامه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را یادآور شد و گفت: امسال با توجه به بحث کرونا موفق به برگزاری این روز نشدیم و مردم آمریکا با آتش زدن پرچم کشور خود، این روز را برگزار کردند.

 

امام جمعه یاسوج مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان به ویژه آمریکا را مهم دانست و خاطرنشان کرد: ملت ما در طول دوران های مختلف با جسارت، شهامت و مقاومت شاخ آمریکا را شکسته و ابرقدرتی این کشور را به چالش کشید.

 

وی به رونمایی از سامانه تیربار موشکی اشاره کرد و گفت: این رونمایی برای ایران اسلامی قدرت آفرین و بازدارنده بوده و در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد کرد.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه ملت ایران در گذشته و هم اکنون با پایداری، صبر و شکیبایی آمریکا را تسلیم خود کرد، گفت: ساخت این تیربار موشکی و موشک های شلیک شده به پایگاه نظامی عین الاسد غرورآفرین برای ایران اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج رونمایی از این سامانه را یکی از حرکت های داخلی در راستای بحث خودکفایی و عدم اتکا به خارج دانست و ادامه داد: این کار ضمن بازدارندگی، می تواند در راستای صادرات آن به سایر کشورها موثر باشد؛ ضمن اینکه دست یابی ایران به این فن آوری، الگویی برای سایر ملت ها خواهد بود .

کد خبر 990453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha