اعضای کانون رسول الله (ص) به پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص) پیوستند

کیوانی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) با نوشتن احادیثی از حضرت محمد (ص) و انتشار آن در فضای مجازی به پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» پیوستند.

«محبوبه کیوانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اقدام نشریه فرانسوی در پی اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) و حمایت رئیس جمهور این کشور از این اقدام خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: اعضای این کانون نیز هم صدا با سایر مسلمانان جهان و با راه اندازی پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با نوشتن احادیثی از حضرت محمد (ص) و انتشار آن در فضای مجازی به این پویش پیوستند.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان در پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» دست نوشته های خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند تا حمایت از پیامبر خوبی ها اعلام کنند.

 

کیوانی گفت: اعضای این کانون با استقبال گسترده از پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» عشق و ارادت خود را به حضرت محمد (ص) نشان دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: نوجوانان و جوانان کانون رسول الله هفشجان با در دست داشتن حدیثی از حضرت محمد (ص) و انتشار تصویر آن در فضای مجازی در پویش بین المللی «پیامبر رحمت (ص)» شرکت کردند.

 

کد خبر 990459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha