مشکلات اقتصادی ربطی به تحریم های استکبار جهانی ندارد

امام جمعه زاهدان گفت: بخش اعظم مشکلات اقتصادی ربطی به تحریمهای استکبار جهانی ندارد بلکه به ضعف مدیریتی و نظارت ها برمی گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: اکنون که با مشکلات اقتصادی و تهدیدات دشمن و بیماری کرونا روبه رو هستیم دعا و استغفار کنیم، که این بلایا رفع شود.

 

امام جمعه زاهدان یادآور شد: این بلایا به خاطر گناه است، از گناهان فردی و جمعی توبه کنیم توبه فردی در خلوت خودمان و هم در جمع با خواندن دعاهای جمعی به صورت عمومی استغفار کنیم.

 

محامی با تاکید بر اینکه اهدای خون وظیفه عمومی است، تصریح کرد: با کمبود اهدای خون در استان هستیم به طوری که مجبور هستیم خون مورد نیز را از استانهای همجوار تامین کنیم.

 

وی  در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه از قدرت بازدارندگی به عنوان یک سرمایه گذاری یاد کرد که سود و فواید نصیب ما می شود، افزود: تقویت قدرت بازدارندگی امنیت و اقتدار شما را تامین می کند و ما را از بسیاری از ضررهای مادی حفظ می کند.  

 

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان به سالروز شهادت تهرانی مقدم اشاره کرد و یادآور شد: شهید تهرانی مقدم برای کشور افتخار آفرید و عزت و امنیت به دست آورد و میهن اسلامی را از تعرض دشمنان حفظ کرد.

 

محامی تصریح کرد: شهدا با توفیقات الهی و تلاش خودشان امنیت را حفظ کردند و حجت را برای مسئولان تمام و تلاش برای آبادانی فراهم کردند.

 

وی افزود: اکنون نوبت مسئولان است که با مدیریت قوی و با کمک و همکاری بیشتر اقشار مختلف برای رشد علمی و اقتصادی استان تلاش کنند.

کد خبر 990463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha