اهدای ۲۰۰ بسته سبد کالا به نیازمندان تاکستان

محمدرضایی گفت: یکی از خیران تاکستانی در اقدامی خداپسندانه، ۲۰۰ بسته سبد کالا به نیازمندان تاکستان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، «علی محمدرضایی» بیان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) تعامل با افراد مختلف برای خدمت رسانی به محرومان است از این رو نیازهای مختلف محرومان احصاء و با استفاده از ظرفیت های مردم خیر، برای تأمین نیاز محرومان  برنامه ریزی و اقدام می شود.

 

رئیس کمیته امداد تاکستان ادامه داد: با تعامل و گفتگو با یکی از خیران و حامیان طرح اکرام ایتام، 200 بسته سبد کالا به ارزش بیش از 49 میلیون تومان توسط ایشان تهیه و بین خانواده های واجد شرایط توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از 4 میلیارد و 648 میلیون تومان کمک مردمی در تاکستان جمع آوری شده است که از این رقم بیش از 417 میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام و بیش از 314 میلیون تومان در قالب طرح اکرام محسنین بوده است.

 

محمدرضایی عنوان کرد: در حال حاضر تکیه اصلی این نهاد در خدمت رسانی به محرومان، دریافت کمک مردمی است چراکه این نهاد واسطه خیر است تا بستر محرومیت زدایی را با مطالعه و استفاده از ظرفیت های مردمی فراهم کند.

 

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار در هر ساعتی از شبانه روز و بدون اتصال اینترنتی و تنها از طریق کد مهربانی # 0286*8877* می توانند کمک های خود را به محرومان و نیازمندان تاکستان اهداء کنند.

کد خبر 990511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha