لزوم برنامه ریزی برای مدیریت و مواجهه با سوانح در بلایای طبیعی

رضایی گفت: سازمان ها باید با برنامه ریزی دقیق وحساب شده، آمادگی کامل برای مدیریت و مواجهه با پیش آمدهای احتمالی را داشته باشند.

«محمدرضا رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تاکید بر ضرورت ایجاد تدابیر لازم درراستای مقاوم سازی ساختمان ها، گفت: وقوع زلزله اخیر در ترکیه، زنگ خطر را برای کشور ما به صدا در آورده است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان مدیریت بحران کشور، باید تجربه های تلخ گذشته را سرلوحه خود قرار داده و در این زمینه با تصمیم گیری های مناسب زمینه مقاومت دربرابر حوادث و سوانح طبیعی را مهیا کند.

 

وی با تاکید بر اینکه سازمان های مرتبط نیز باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند، تصریح کرد: سازمان ها باید با برنامه ریزی دقیق وحساب شده، آمادگی کامل برای مدیریت و مواجهه با پیش آمدهای احتمالی را داشته باشند.

 

رضایی با اشاره به عزم کمیسیون عمران مجلس در راستای نظارت و تصمیم گیری اصولی و صحیح بر مدیریت بحران و سوانح مرتبط با این کمیسیون، تصریح کرد: در این راستا رئیس سازمان مدیریت بحران و رئیس مرکز تحقیقات زمین وزارت راه و شهرسازی جهت توضیح در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می کنند.

کد خبر 990532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha