۴۳ اخطار و پلمب ۶ واحد صنفی در روز نخست محدودیت های کرونایی در جهرم

موحد گفت: در آغازین ساعات طرح محدودیت های کرونایی در شهرستان جهرم ۴۳ واحد صنفی اخطار گرفته و ۶ واحد متخلف نیز پلمب شدند.

«محمد جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی از سوی اماکن عرضه کننده مواد غذایی به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: با وجود مساعدت و همکاری خوب اکثر اصناف به ویژه فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها در رعایت اصول بهداشتی اما برخی از صاحبان اصناف به این موضوع بی‌توجهی می‌کنند که لازم است مردم به آنان تذکر دهند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به نظارت ویژه بر واحدهای صنفی از آغازین ساعات اجرای طرح محدودیت های کرونایی، افزود: ۶ واحد صنفی به دلیل بی‌توجهی به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و فعالیت غیرمجاز در گشت مشترک بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای حوزه معاونت بهداشتی پلمب شدند.
 

وی بیان کرد: یک تالار پذیرایی، ۲ واحد باشگاه ورزشی، یک واحد آرایشگاه زنانه، یک واحد سفره خانه و یک واحد گیم نت، اصنافی بودند که در اولین ساعات آغاز محدودیت ستاد ملی کرونا در جهرم پلمب شدند.

 

موحد با تاکید بر استمرار نظارت ها بر واحدهای صنفی سطح شهرستان جهرم، عنوان کرد: همچنین در این بازرسی‌ها به ۴۳ واحد متخلف تذکر داده شد.

 

وی با اشاره به اینکه جهرم جزو آن دسته از شهرستان‌ها بوده که میزان آلودگی آن به ویروس کرونا بالا و شمار ابتلای افراد به این بیماری زیاد است، تصریح کرد: باید توجه داشت که ماندگاری این ویروس در جامعه و کاهش شیوع آن در این شهرستان، بستگی به رفتار جمعی و توجه به اصول بهداشتی دارد که بارها در این مورد تذکرهای لازم داده شده است و همگان باید در رعایت آنها کوشا باشند.

 

موحد در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان جهرمی می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تخلف مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با شماره تلفن  ۵۴۳۴۴۰۰۴ واحد بهداشت محیط تماس بگیرند.

کد خبر 990615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha