هیچ اخطار کتبی از سوی بهداشت به ناوگان های حمل و نقل گلستان صادر نشد

خلیلی بابیان اینکه بازرسان بهداشتی هیچ اخطار کتبی به ناوگان های حمل و نقل صادر نکردند، گفت: بازدید مشترکی با نمایندگان شبکه بهداشتی از تاکسی های درون شهری و دفاتر آژانس ها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «طیبه خلیلی» عصر امروز (شنبه ١٧ آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در هفته گذشته  در ستاد استانی کرونا عنوان شد که پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل کمتر از 18 درصد رعایت می شود.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: در 34 شهر استان آژانس  و خودروهای کرایه ای وجود دارد و در   23 شهر تاکسی درون شهری فعالیت دارد.

 

خلیلی تاکید کرد: 11 هزار و 688 دستگاه حمل و نقل درون شهری، پنج هزار و 215 تاکسی و 6 هزار و 330 خودرو در آژانس ها فعالیت می کنند و طبق ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مدیریت حمل و نقل و بار مسافر در محدوده و حریم شهر باید از طریق شهرداری ها اتفاق بیفتد.

 

وی ابراز داشت: تاکنون بازدید مشترکی با نمایندگان شبکه بهداشتی از تاکسی های درون شهری و با دفاتر آژانس ها انجام شده است ولی در این بازدید ها هیچ اخطار کتبی به دفاتر آژانس ها از سوی بازرسان بهداشتی ارائه نشده است و باید اطلاع داشته باشیم که کدام نقطه تخلف کرده تا بتوانیم با آن برخورد کنیم.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان به همراهی شهرداری ها در ضدعفونی معابر اشاره کرد و گفت:  نزدیک به 10 هزار بسته اسپری ضدعفونی بین حمل و نقل درون شهری در سطح استان توزیع شد.

کد خبر 990783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha