فرمانداری شیراز برای رفت و آمد کارکنان تدابیر ویژه در نظر بگیرد

پاک فطرت گفت: آمار نشان می دهد بسیاری از مدیران و کارکنان دستگاه های شهرستان و مرکز استان به کرونا مبتلا شده اند و فرمانداری باید تدابیر و محدودیت های بیشتری برای رفت و آمد کارکنان دستگاه ها به محل کارشان در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا پاک فطرت»، امروز (شنبه 17 آبان) در جلسه بررسی مسائل توسعه روستایی شهرستان شیراز در فرمانداری شیراز گفت: مدیران ارگان های استان برای تامین اعتبارات و اخذ امتیازات لازم باید دیدار و مکاتبات با مدیران ارشد خود در تهران را مورد توجه قرار دهند.

نماینده اول مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: مکاتبات مدیران فارس با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز قطعا مورد پیگیری قرار دهند.

وی اضافه کرد: گرچه رسیدگی به مناطق محروم حائز اهمیت است اما باید توجه کرد که ارائه خدمات کوچک به ایجاد مشکلات بزرگ بعدی منجر نشود.

پاک فطرت تصریح کرد: گاز رسانی یا برق رسانی به مناطق دور دست نباید باعث آسیب رساندن به منابع طبیعی، محیط زیست و تخریب جنگل ها شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ارائه گزارش های شفاف مدیران به مردم در خصوص کرونا عنوان کرد: فرمانداری شیراز باید در شرایط کنونی، دنبال کردن محدودیت های کرونایی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: وقتی وضعیت شیراز قرمز است چرا باید آن را نارنجی اعلام کرد و از فرماندار شیراز خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای مقابله با کرونا در شیراز، از دولت هستیم.

پاک فطرت تصریح کرد: آمار نشان می دهد بسیاری از مدیران و کارکنان دستگاه های شهرستان و مرکز استان به کرونا مبتلا شده اند و فرمانداری باید تدابیر و محدودیت های بیشتری برای رفت و آمد کارکنان دستگاه ها به محل کارشان در نظر بگیرد.

کد خبر 990797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha