تخصیص تسهیلات برای تبلت دار شدن ۱۷۰ دانش آموز بهشهری

علی بیکی از تخصیص تسهیلات برای تبلت دار شدن ۱۷۰ دانش آموز بهشهری خبر داد و گفت: با هماهنگی بانک‌ها تمهیدات لازم برای پرداخت تسهیلات ۲ میلیون تومانی خرید تبلت انجام شده است.

«صادق علی‌بیکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی، دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و به امکانات آموزشی دسترسی ندارند؛ در اولویت اهدای تبلت و پرداخت تسهیلات تبلت قرار گرفتند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: با مشارکت فرمانداری شهرستان بهشهر و موسسه خیریه حضرت فاطمه (س)، ۶۱ دستگاه تبلت به ارزش 183میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

 

وی با اشاره به مشارکت موثر خیران و معلمان شهرستان در این پویش خاطر نشان کرد: در پی افزایش شیوع مجدد کرونا ویروس، طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، کلاس های درس به صورت مجازی برگزار می شود.

 

علی بیکی از تخصیص تسهیلات برای تبلت دار شدن 170 دانش آموز بهشهری خبر داد و گفت: با هماهنگی بانک‌ها تمهیدات لازم برای پرداخت تسهیلات ۲ میلیون تومانی خرید تبلت انجام شده و تسهیلات به خانواده ها پرداخت می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به اینکه خیران نیک اندیش و سخاوتمند شهرستان می‌توانند در جهت یاری رساندن به امر آموزش در دوران شیوع ویروس کرونا کمک کار باشند، یادآور شد: کمک به دانش آموزان نیازمند کار خیر و ماندگار است که امیدواریم مسئولان و خیران برای خرید تبلت در آموزش و پرورش کمک کار ما باشند.

کد خبر 990804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha