سنجش سطح آمادگی مراکز شرکت گاز فارس با برگزاری مانورهای آموزشی و عملیاتی

حسینی گفت: با هدف سنجش سطح آمادگی مراکز شرکت گاز استان فارس در هفته پدافند غیرعامل، ۹ مانور آموزشی و عملیاتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (شنبه 17 آبان) از برگزاری مانورهای عملیاتی در شرکت گاز فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: 9 مانور آموزشی و عملیاتی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در شرکت گاز فارس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ادامه داد: این مانورها با هدف سنجش سطح آمادگی مراکز شرکت گاز استان به انجام رسید که نقش موثری در هماهنگی بین واحدها در زمان وقوع حادثه، کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدها و بحران ها، شناسایی نقاط ضعف و قوت و بررسی کارکرد صحیح تجهیزات ایستگاه‌ها دارد.

وی اضافه کرد: این برنامه ها از  5 تا 12 آبان و در محورهای رزمایش، آموزش، همایش، فرهنگ سازی و در سطوح استانی، شهرستانی و دستگاهی اجرا شد.

حسینی با اشاره به سایر برنامه های انجام شده به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در شرکت گاز استان عنوان کرد: بررسی آسیب های بهداشتی پیشگیری از بیماری‌های واگیردار مانند کرونا، جلسه پدافند غیرعامل در استانداری فارس، تهیه پیام و پوستر در زمینه سلامت محیط کار برای آشنایی کارکنان، حضور ویدئو کنفرانسی در شورای پدافند غیرعامل وزارت کشور و ... از این برنامه ها بود.

کد خبر 990825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha