معرفی کتاب «حجاب عزت است یا اسارت» توسط کانون امام هادی (ع) خوی

امینی گفت: در راستای اجرای طرح شنبه های کتاب، کتاب «حجاب عزت است یا اسارت» شرح وظایف آقایان و بانوان از دیدگاه قرآن و اهل بیت (ع) مولف «محمدصادق ذبیحی» توسط کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) خوی معرفی شد.

«سلیمه امینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شنبه های کتاب، کتاب «حجاب عزت است یا اسارت» شرح وظایف آقایان و بانوان از دیدگاه قرآن و اهل بیت (ع) مولف «محمدصادق ذبیحی» توسط کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) خوی معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) مسجد جامع روستای خوی ادامه داد: طرح شنبه های کتاب روزهای شنبه هر هفته با حضور نمازگزاران توسط امام جماعت مساجد جامع برگزار می شود.

 

وی به استقبال عموم مرد از نحوه برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: طرح شنبه های کتاب سبب شده است تا نوجوانان و جوانان زیادی جذب مسجد شوند و در طرح های مختلف کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) شرکت کنند.

 

امینی گفت: نگاه به نامحرم، حجاب و چادر، سخن گفتن زنان، زینت و آرایش بانوان، راه رفتن بانوان، تعلیم و تعلم بانوان، کار کردن بانوان، ارتباط محرم و نامحرم، وظایف مرد نسبت به زن، بعضی از وظایف و رفتار مردان و زنان، حفاظت از حجاب و استغفار و بازگشت برخی از عناوین کتاب «حجاب عزت است یا اسارت» به شمار می رود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) مسجد جامع روستای خوی ادامه داد: از بخش های مهم این اثر می توان به حدیث معراج و همچنین کلام قدسی رسول اعظم (ص) درباره وظائف مردان و زنان اشاره کرد.

 

کد خبر 990937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha