ویروس منحوس کرونا زندگی مردم را مختل کرده است

ماموستا صادقی، گفت: ویروس منحوس کرونا بسیار عذاب آور شده و تمامی اقشار و کسب و کارها و زندگی مردم را مختل کرده است.

ماموستا منوچهر صادقی امام جمعه شهر ریجاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: در این برهه از زمان مردم زندگی سختی را داشته و بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده بنابراین نسبت به رسیدگی به وضعیت یکدیگر بی تفاوت نباشیم.

 

 وی خاطر نشان کرد: علمای اسلام  توصیه های لازم را در تریبون های خود به شکل حضوری و مجازی به  مردم گوشزد کنند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از شیوع این ویروس در جامعه شویم.

 

امام جمعه شهر ریجاب با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی از فرائض مهم دین است، افزود:  به جهت حفظ سلامتی مردم و خانوداه هایشان مراسم عبادی جمعه تعطیل شدبنابراین مسلمانان جهان و علمای دین یکصدا نسبت به این مهم موضع گیری متحدی داشته باشند و با طلب یاری و نصرت از خداوند به امید روزی که شر این ویروس از سر مردم برداشته شده و به زندگی عادی برگردند.

 

ماموستا صادقی با بیان اینکه ویروس کرونا یک آزمایشی الهی است ، تصریح کرد: خداوند می خواهد با این  ویروس مردم قدر نعمت های الهی را بدانند و و با توسل و توکل به پروردگار و با صبر و شکیبایی از این آزمایش الهی سربلند بیرون آیند.

 

وی در پایان  گفت: مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و بی توجه از کنار این ویروس منحوس نگذرند تا باعث تشدیدو شیوع بیشتر آن در جامعه و خانواده ها شود.

کد خبر 990966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha