۸ هزار حامی از ایتام و کودکان طرح محسنین ملایری حمایت می‌کنند

کرمی مقدم گفت: ۸ هزار حامی از ایتام و کودکان طرح محسنین ملایری حمایت می‌کنند.

«تیمور کرمی مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار  شبستان  در ملایر گفت: در حال حاضر یک هزار و 574 یتیم و کودکان طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد ملایر بوده که  از این تعداد 702 کودک یتیم و 872 کودک نیز طرح محسنین هستند.


مدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) ملایر با اشاره به اینکه این تعداد ایتام و کودکان طرح محسنین دارای 8هزار و 462 حامی هستند افزود: شهرستان ملایر از نظر جذب حامیان و همچنین نظر در آمدی کمک حامیان برای ایتام در استان همدان رتبه برتر را دارد.


وی با اشاره به پویش حامی یابی از سال گذشته در استان همدان افزود: در این زمینه سهمیه شهرستان ملایر 6 هزار حامی بوده است.

وی با بیان اینکه  از آبان ماه سال گذشته تا کنون 3 هزار حامی در ملایر جذب شده است افزود: با توجه  شرایط موجود جاممعه و شیوع بیماری کرونا باعث جذب کمتر حامیان طی 7 ماه گذشته شده است.

وی اضافه کرد: برنامه حامی یابی برای ایتام سال‌های گذشته در برنامه های مختلف، پایگاه‌های نماز جمعه، شب‌های قدر و... انجام می‌شد  که امسال با توجه به کمتر شدن تجمعات جذب حامیان کمتر بوده است
کرمی مقدم با بیان اینکه با این وجود باز هم جلسات و برنامه‌های تبلیغاتی از فضای مجازی و... را برای جذب حامیان داشتیم گفت:  در این زمینه خیران و نیکوکاران کمیته امداد را یاری کرده و به روشهای مختلف الکترونیکی، حضوری و.. در کنار کمیته امداد بوده اند.

 وی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال حامیان 4 میلیارد و 200 میلیون تومان به ایتام و طرح محسنین کمک کرده اند افزود: این کمک ها   شامل کمک‍‌های نقدی و غیر نقدی به ایتام و کودکان طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد ملایر بوده است.

کرمی مقدم  از پیش بینی جذب یک هزار حامی دیگر تا پایان امسال در ملایر خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی می‌شود کمکهای حامیان تا پایان امسال تا 8 میلیارد تومان برسد.

کد خبر 990980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha