لزوم حمایت شرکت های بزرگ  نفت و گاز از تیم های ورزشی استان ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت شرکت های بزرگ نفت و گاز از تیم های ورزشی این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، ِ«سارا فلاحی» روز یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل ورزش استان که با حضور رؤسای تعدادی از هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد، اظهار کرد: قطعا سرمایه گذاری در حوزه ورزش حامل فرصت است و به هیچ عنوان نباید این فرصت ها را برای استانمان از دست بدهیم.

 

وی افزود: ورزش میان‌بُرترین راه برای معرفی استان، تامین نشاط اجتماعی، تامین سلامتی همگانی، انسجام ملی و احیای غرور ملی است و کاری که ده ها سخنران توان انجامش را ندارند یک ورزشکار با کسب یک مدال برای مردم انجام می دهد.

 

فلاحی ابراز کرد: بنا بر اعلام کارشناسان، با تأمین 3 میلیارد تومان می توانیم 6 تیم ورزشی ایلامی در لیگ برتر داشته باشیم و این مبالغ بسیار کمتر از سهم قانونی مسئولیت اجتماعی شرکت های بزرگ فعال در ایلام است و شهرداری نیز می‌تواند مانند شهرداری سایر شهرهای کشور حمایت های خوبی از تیم‌های لیگ برتری انجام دهد.

 

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس یازدهم گفت: باید ورزش کشور را از دست افراد غیرورزشی و غیرمتخصص نجات دهیم و فراکسیون ورزش این اراده را دارد که از توان نظارتی خود برای تحقیق و تفحص در حوزه ورزش کشور استفاده کند.

 

فلاحی خاطرنشان کرد: کمیته مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ استان ایلام در حوزه ورزش تشکیل می شود و  با تشکیل این کمیته مشترک، هم سهمی که قانون برای این شرکت ها در حوزه ورزش مکلف کرده کامل دریافت شده و به صورت متمرکز هزینه می شود و هم اینکه نمایندگان مجلس بر عملکرد این شرکت ها و شهرداری در حوزه ورزش و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی آن‌ها، نظارت و مطالبه گری بیشتری خواهند کرد.

کد خبر 990993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha