پروژه آبرسانی به «سه فرسخ» تا یک ماه آینده تکمیل می شود

بیکی گفت: پروژه آبرسانی به روستای سه فرسخ تا یک ماه آینده تکمیل می شود و آبرسانی به روستای استند نهبندان هم آغاز به کار خواهد کرد.

«مجید بیکی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد:  پس از بازدید و طرح مشکلات در روستای حیدرآباد؛ در سال جاری مشکل دیجیتال روستا با کمک صداوسیما حل و برای تامین آب شرب پایدار نیز کف شکنی چاه انجام می شود.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه طرح هادی در روستای حیدرآباد تا حدودی انجام شده و روکش آسفالت جاده ارتباطی به طول چهار کیلومتر در سال جاری انجام شده است، گفت: اما از هفته آینده با تزریق ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جدید، ادامه روکش آسفالت انجام خواهد شد.

 

وی  ادامه داد: با توجه به این که اورژانس و پمب بنزین یک پکیج کامل برای روستای حیدرآباد است، پیگیری هایی در این خصوص انجام شده است.

 

بیکی گفت: در روستای حیدرآباد ٩١٠ متر لایروبی قنوات و یک هزار و 500 متر کانال کشی، ١٠ هکتار تسطیح اراضی و ٢٨ هکتار آبیاری تحت فشار انجام شده و طرح بیابان زدایی هم به اتمام رسیده  است.

 

وی گفت: همچنین برای قنات روستای محمود آباد ٢٠٧ میلیون تومان هزینه انجام شده است.

 

فرماندار نهبندان با اشاره به مشکلات روستاهای استند و سه فرسخ گفت: در تلاشیم تا مشکل اینترنت  بیشتر روستاهای شهرستان تا پایان امسال حل شود و در خصوص رفع اختلال دیجیتال در روستاهای استند و سه فرسخ مقرر شده تا مکاتبه ای از طریق شورای اسلامی به فرمانداری نوشته تا جهت پیگیري به صدا و سیما استان ارسال شود.

 

وی بیان کرد: در روستای سه فرسخ مقرر شد تکمیل پروژه آبرسانی به روستا تا یک ماه آینده تکمیل شود تا مردم  از آب آشامیدنی سالم برخوردار  شوند و همچنین گازرسانی به روستا نیز در دستور کار قرار دارد.

 

بیکی گفت: همچنین در موضوع واگذاری زمین برای ساخت مسکن و ارایه تسهیلات در قالب طرح ها در روستای سه فرسخ با متقاضیان مساعدت خواهد شد.

 

وی افزود: برای احداث زمین ورزشی والیبال در روستای سه فرسخ نهنبدان، ۲۰ میلیون تومان از طرف فرمانداری به دهیاری روستا اختصاص یافته است.

کد خبر 990999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha