مصرف ۲۸ میلیون مترمکعب سی‌.ان‌.جی در  استان ایلام

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ میلیون مترمکعب سی‌.ان‌.جی در سطح استان ایلام مصرف شده است.

«علی اصغر چاغروندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام  از رشد ۱۷ درصدی مصرف سی.ان.جی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه خبر داد.

 

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهر ماه، در حدود ۲۸ میلیون مترمکعب سی‌.ان‌.جی در سطح استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ درصد رشد داشته است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه در مصرف بنزین در ۲۸ میلیون لیتر صرفه جویی شده است، گفت: رشد مصرف سی.ان.جی کاهش مصرف بنزین را در پی خواهد داشت.

 

چاغروندی یادآور شد: توسعه و تجهیز جایگاه‌های سی.ان.جی در استان ایلام برای  نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی با مصرف سوخت پاک در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام قرار دارد.

 

وی افزود: در استان ۲۲ درصد خودروها از سی ان جی و ۷۸ در صد از سوخت بنزین استفاده می‌کنند.

 

چاغروندی با اشاره به اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی، خاطرنشان کرد: ضروری است مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری هر چه سریع‌تر در سامانه GCR.NIOPDC.IR جهت بهره مندی از این طرح ثبت نام کنند.

کد خبر 991000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha