۳۷۵ مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی فعال است

آسوده با اعلام اینکه کمیته امداد با راه اندازی مراکز نیکوکاری درصدد مردمی کردن فعالیت ها و خدمات این نهاد است، گفت:اکنون در خراسان رضوی حدود ۳۷۵ مرکز نیکوکاری فعال است که امیدوارم این تعداد تا پایان سال به ۵۰۰ مرکز افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز(۱۸ آبان) در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری تامین اجتماعی افزود: اقدام مبتکرانه اداره کل تامین اجتماعی استان با راه اندازی مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی ارزشمند است، پیگیر الگوسازی این امر در بین دیگر دستگاه های اجرایی استان خواهیم بود.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: برای اشتغال افراد بیکار شده و شناسایی نیازمندان از طریق بانک اطلاعاتی سازمان تامین اجتماعی می توان اقدامات خوبی انجام داد. همچنین هدایت کارفرمایان به کمیته امداد به منظور دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال تا سقف ۲ میلیارد تومان با بکارگیری ۴۰ مددجوی تحت حمایت صورت گیرد.

 

وی با اعلام اینکه کمیته امداد با راه اندازی مراکز نیکوکاری درصدد مردمی کردن فعالیت ها و خدمات این نهاد است، افزود: مراکز نیکوکاری با استفاده از حضور و مشارکت خود مردم به نیازمندان و محرومان مددجو و غیر مددجو خدمت ارائه می دهند و در این بین نقش کمیته امداد فقط نظارتی است.

 

آسوده، از فعالیتهای خوب و مناسب اداره کل تامین اجتماعی استان در رزمایش مواسات و همدلی و دستگیری از افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از کرونا تشکر کرد و گفت:اکنون در خراسان رضوی حدود ۳۷۵ مرکز نیکوکاری فعال است که امیدوارم این تعداد تا پایان سال به ۵۰۰ مرکز افزایش یابد.

 

 

 

کد خبر 991120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha