۲۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان شهرستان جهرم توزیع شد

به همت خادمین تکیه شهدای شهرستان جهرم ۲۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح «کمک های مومنانه»، گروه های مختلف در نقاط مختلف کشور پای کار آمده و با تهیه بسته های مواد غذایی به کمک خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا شتافتند.

 

این اقدام تا کنون در چند مرحله به اجرا در آمده و به صورت گسترده در زمینه های مختلف علاوه بر بسته های غذایی در قالب تامین بسته های بهداشتی و کمک نقدی انجام شده است.

 

تکیه خادمین شهدای شهرستان جهرم نیز که در این زمینه پیشگام بوده است در آخرین مرحله از اجرای طرح «کمک های مومنانه» که به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) انجام شد، پا به میدان کمک به مستمندان و خانواده های نیازمند گذاشته تا قدمی هر چند کوچک در این زمینه بر دارد.

 

در این راستا و به کمک خیران تعداد 250 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در نقاط مختلف شهرستان جهرم تقسیم شد.

 

این بسته به ارزش 75 میلیون تومان بوده که به همت خیران این مجموعه برای تهیه هر کدام از آنها بالغ بر 300 هزار تومان هزینه شده است.

 

همچنین در کنار توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در مناطق روستایی و محروم، برنامه های فرهنگی ویژه دانش آموزان نیز اجرا شد.

 

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محروم شدن خادمین تکیه شهدای شهرستان جهرم از خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در ایام آخر ماه صفر و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه، خادمین تکیه شهدای شهرستان جهرم از شهادت پیامبر اکرم (ص) تا ولادت آن حضرت خدمات گسترده ای را در زمینه محرومیت زدایی انجام دادند.

 

کد خبر 991123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha