صادرات البرز ۷۲ درصد رشد داشته است/ واردات بیش از سه هزار تن روغن به البرز

شهبازی با اعلام خبر واردات بیش از سه هزار تن روغن به البرز گفت: صادرات البرز طی یک سال گذشته با رشد ۷۲ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد تنظیم بازار که یکشنبه 18آبان در استانداری البرز برگزار شد گفت: بار روانی حاکم بر جامعه یکی از دلائل کمبود روغن در بازار در روزهای اخیر بود.

 

استاندار البرز افزود: با هماهنگی صورت گرفته از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت تعدادی از کارکنان اداره ها و دستگاه های اجرایی استان به منظور نیاز سنجی و ارائه گزارش از میزان توزیع و عرصه کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم هم راستا می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه برای تأمین نیازهای مردم و رضایتمندی آنان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد ادامه داد: به صورت سالانه 90 هزار تن تخم مرغ در سطح استان تولید می شود و این درحالی است که نیاز استان 30 هزار تن است.

 

به گفته شهبازی، از جمله اقدامات صورت گرفته اخیر در روند تولید، رسیدگی به وضعیت ترخیص ذرت در یکی از واحدهای تولیدی استان بود که با هماهنگی صورت گرفته مانع تعدیل 500 نیروی کار به دلیل تعطیلی این واحد تولیدی شدیم.

 

وی از صدا و سیمای استان البرز و دیگر رسانه ها خواست تا بیش از گذشته نسبت به ارائه گزارش ها و عملکرد مسئولان نسبت به فعالیت های صورت گرفته در جریان روند تولید اقدام کنند.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در شرایط خاص بیماری کرونا قرار داریم و این در حالی است که بیماران زیادی در مراکز درمانی و بیمارستانی به دلیل کرونا بستری هستند به همین منظور خدمات درمانی افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.

 

وی توضیح داد: محدودیت ها و قوانین قابل ملاحظه ای براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در البرز از 20 آبان تا 20 آذرماه سال جاری اتخاذ شده است که براساس آن اصناف باید تا ساعت 18 فعالیت داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 991189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha