ارائه خدمات به یک هزار دهلرانی در طرح آمران سلامت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران به یک هزار نفر شهروند دهلرانی در طرح آمران سلامت ارائه خدمت کرده است.

«فریدون ملک میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در دهلران، اظهار کرد: در مدت زمان اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با شیوع کرونا1032نفر در شهرستان دهلران از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

 

وی بیان کرد: 36نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان  در قالب ۳ تیم در طرح آمران سلامت فعالیت کردند.

 

ملک میرزایی  تصریح کرد: در این مدت بیش از 700عدد ماسک، دستکش و 17 لیتر مواد ضد عفونی در بین شهروندان توزیع شده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران اظهار کرد: طرح آمران سلامت، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با هدف ارائه توصیه‌های لازم به شهروندان با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمرشهرستان  اجرا شده است.

 

وی گفت : حدود  3000هزار نفر  عضو داوطلب  جوانان و نجاتگران با جمعیت هلال احمر شهرستان همکاری می کنند.

 

ملک میرزایی افزود: دو پایگاه امداد و نجات بین شهری دشت عباس و بیشه دراز به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند که در هریک از  این پایگاه ها 4 نفر نجاتگر. یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات برای هرگونه حوادث احتمالی جاده در حال خدمت هستند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران خاطرنشان کرد:۳ خانه هلال در بخش های زرین اباد.دشت عباس و مرکزی با عضویت عموم مردم در هربخش در برنامه های امدادی، فرهنگی، حمایتی، آموزشی و بهداشتی خدمات رسانی می کنند.

 

کد خبر 991238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha