ممنوعیت یک هفته ای ورود به کریدورهای گردشگری آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از ممنوعیت یک هفته ای ورود گردشگران به کریدورهای گردشگری این شهرستان خبر داد.

دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان آران و بیدگل، با تصمیم ستاد کرونای این شهرستان ورود مسافران و گردشگران به  کریدورهای گردشگری این شهرستان از امروز به مدت یک هفته ممنوع است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: بر این اساس، برای جلوگیری و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، کریدورهای گردشگری مرنجاب- سنبک- سیازگه و چاه ‌عروس در این شهرستان تعطیل‌ خواهند بود و از ورود گردشگران به این مناطق جلوگیری به عمل می آید.مردم و گردشگران از سفر به شهرستان آران و بیدگل و مناطق گردشگری این شهرستان خودداری کنند.

 

بایبوردی تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور، مقابله با ویروس کرونا بیش از هر چیزی برای همه مسؤولان اهمیت دارد و به یاری خداوند پس از غلبه بر این ویروس منحوس، همچنان آران و بیدگل دروازه کویر مرکزی ایران با آغوش باز پذیرای گردشگران خواهد بود.

 

بایبوردی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و استفاده از ماسک تاکید کرد و اظهار داشت: مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به مثابه قانون است و همه دستگاه ‌ها و نهادهای مسئول باید در راستای اجرای آن‌ها تلاش کنند./

کد خبر 991241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha