جان باختگان کرونا در جهرم ۱۰۰ نفره شد

ارجمند گفت: فوت چهار بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم شمار جان باختگان ناشی از این بیماری را به عدد یکصد رساند.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از فوت چهار بیمار جدید مبتلا به کرونا در روز گذشته خبر داد و گفت: سه آقای ۷۸، ۷۰ و ۶۵ ساله و یک خانم ۴۶ ساله ساکن جهرم از جمله فوتی های روز گذشته در این شهرستان به شمار می آید که در مجموع تا کنون یکصد بیمار کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: روز گذشته تعداد ۳۶۷ نمونه آزمایشگاهی در شهرستان جهرم مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن شناسایی ۱۶۲بیمار جدید بود.

 

وی از رسیدن بیماران مبتلا به کرونا در جهرم به پنج هزار و ۲۸۱ مورد خبر داد و اظهار کرد: این در حالی است که در بخش «کردیان» تعداد ۲۴۷ نفر و در بخش «سیمکان» نیز ۱۳۶ نفر تا کنون به این بیماری دچار شده اند.

 

ارجمند آمار شهرستان خفر در ابتلا به کووید۱۹ را در مجموع ۵۱۲ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۲۵ بیمار جان خود را از دست داده است.

 

وی همچنین به شمار بیماران غیر بومی که برای درمان به مراکز درمانی شهرستان جهرم مراجعه کرده اند اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تعداد ۴۲۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا از اهالی دیگر شهرهای استان فارس با مراجعه به مراکز درمانی شهرستان جهرم مورد مداوا قرار گرفته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بیماران بهبود یافته کرونایی نیز گفت: تا روز گذشته تعداد چهار هزار و ۷۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان جهرم به بهبودی کامل رسیده و از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع تعداد کل بیماران کرونایی در شهرستان جهرم به ۶ هزار و ۵۹۶ نفر رسیده است، اضافه کرد: این در حالی است که تعداد هزار و ۸۸۸ بیمار در قرنطینه خانگی، طول دوران درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه نمونه گیری روزانه از بیماران مشکوک به کرونا، عنوان کرد: در مجموع تا کنون تعداد ۱۵ هزار  و ۸۶۳ نمونه از بیماران گرفته شده که بیش از ۶ هزار مورد آن مثبت بوده است.

 

وی تعداد کل بیماران بستری در بخش کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم را ۹۹ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد، ۸۹ بیمار در بخش های عمومی و ۱۰ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین از ترخیص ۲۲ بیمار از بیمارستان پیمانیه خبر داد و گفت: روز گذشته ۲۰ بیمار جدید در بخش کرونا این بیمارستان پذیرش شدند.

 

 

کد خبر 991267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha