۷۴ درصد اصناف وضیعت مطلوب بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت می کنند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: کارشناسان بهداشت محیط شهرستان طی بازرسی های دو روز اخیر تاکنون از ۸۶۱ واحد صنفی بازدید کردند و طبق نتایج ۷۴ درصد اصناف وضیعت مطلوب بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا را رعایت می کنند.

«محمد رضا خلفی زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارشناسان بهداشت محیط شهرستان طی بازرسی های دو روز اخیر تاکنون از 861 واحد صنفی بازدید کردند و طبق نتایج 74 درصد اصناف وضیعت مطلوب بهداشتی مقابله با شیوع بیماری کرونا را رعایت می کنند.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تصریح کرد: 24 واحد صنفی متخلف نیز اخطاریه و تذکر به متصدیان متخلف را دریافت کرده اند که بازرسی از این امکان در روزهای اخیر دوباره صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود: طی دو روز گذشته 19 واحد صنفی شامل چایخانه، رستوران، اماکن بین راهی و ...نیز به دلیل متخلفات مکرر پلمپ شده اند.

 

خلفی زاده تاکید کرد: ۷۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز کشف و توقیف شد و پرونده این متخلف نیز برای پیگیری به واحد قضایی استان معرفی شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: نظارت بر تدفین اجساد کرونایی توسط کارشناسان بهداشت محیط از دیگر اقدام های صورت گرفته است که برای جلوگیری از شیوع این بیماری انجام می شود.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل در پایان سخنان از عموم مردم شهرستان اردبیل درخواست کرد تا به دلیل وضعیت بحرانی شیوع این بیماری الزام های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند.

کد خبر 991302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha