تعطیلی ۳ اتحادیه صنفی به صورت خودجوش در جهرم

اتحاد گفت: سه اتحادیه صنفی شهرستان جهرم به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی مغازه ها کردند.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سه اتحادیه صنفی فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن همراه، طلافروشان و بلور، چینی و خرازان، با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و در حمایت از مدافعین سلامت به صورت خودجوش از امروز دوشنبه ۱۹ آبان‌ماه تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: از طرف کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی از این سه اتحادیه تقدیر و تشکر می‌کنیم که به طور خودجوش اقدام به تعطیلی واحدهای زیر مجموعه کردند.

 

وی عنوان کرد: از خانواده اصناف و شهروندان جهرم تقاضا دارم جهت مراقبت و صیانت از جان مردم شیوه نامه‌های اجرایی بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد کرونا را اجرا کنند.

 

اتحاد با تاکید بر تشدید نظارت ها از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری دیگر نهادهای مرتبط از واحدهای صنفی شهرستان جهرم، تصریح کرد: در روزهای گذشته و با آغاز طرح محدودیت های کرونایی، نظارت بر اصناف به صورت جدی انجام شده و در این راستا تعدادی از واحدهای نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی پملب شدند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم با اشاره به اینکه روزانه به واحدهایی که در این زمینه کوتاهی می کنند، اخطار داده می شود، گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی، مراتب را به اداره صنعت و معدن و یا معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اطلاع دهند.

 

کد خبر 991323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha