کاهش تراكم جمعيت نقش چشمگيری در روند نزولی بیماری کرونا در جهرم دارد

رحمانیان گفت: كاهش تراكم جمعيت نقش چشمگيری در پايين آوردن شيوع اين بيماری در شهرستان جهرم دارد.

«محمد رحمانيان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تاکید بر روند صعودی مبتلايان به کرونا در بيمارستان پيمانيه جهرم به عملكرد خوب برخی اصناف در تعطیلی واحدهای صنفی زیر مجموعه خود اشاره کرد و گفت: در اين شرايط بسيار بحرانی، اين  حركت خود جوش می تواند در كاهش آمار مبتلايان موثر باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم تجمع افراد در مراكز پر رفت و آمد شهر را از دلايل اصلی همه گيری اين بيماری خطرناک دانست و افزود: كاهش تراكم جمعيت نقش چشمگيری در پايين آوردن شيوع اين بيماری در شهرمان دارد.

 

وی همچنين از ديگر اصناف كه در جهت پيشگيری از اين بيماری اصول بهداشتی را رعايت کرده و به حفظ فاصله فيزيكی مشتريان خود توجه ويژه دارند قدردانی کرد.

 

رحمانیان با اشاره به عوامل همه گیری بیماری کرونا در جهرم، گفت: همكاری شهروندان در خصوص رعايت اصول بهداشتی و عدم شركت در هر نوع مراسم و ميهمانی های خانوادگی مهم ترين عامل در كنترل اين بيماری است.

 

وی در پایان از حركت خود جوشانه تعدادی از اصناف و اتحاديه های جهرم كه در جهت حمايت از مدافعان سلامت و حفظ سلامتی مردم تا پايان هفته جاری  صنف خود را تعطيل كرده اند تشكر و قدردانی کرد.

 

به گزارش شبستان، اصنافی كه صنف خود را از امروز 19 آبان ماه 99 تا پايان هفته جاری تعطيل کرده اند شامل  فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن همراه، طلافروشان، بلور و چینی و خرازان است.

کد خبر 991447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha