استفاده از توان حداکثری بسیج و سپاه فارس برای مقابله با محتکران کالاهای اساسی

سردار بوعلی گفت: با انعقاد تفاهم نامه میان سپاه فجر فارس، دستگاه قضایی و نهادهای اجرایی از تمام توان سپاه و بسیج فارس برای مقابله مقابله با محتکران کالاهای اساسی استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 19 آبان) در آئین انعقاد تفاهم نامه سپاه فجر فارس، دستگاه قضایی و نهادهای اجرایی برای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و اخلال گران بازار گفت: سپاه فجر فارس و بسیج استان از تمام توان و ظرفیت خود برای مقابله با محتکران کالاهای اساسی استفاده خواهد کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: تمام تلاش خود را برای تعامل با دستگاه های نظارتی به کار خواهیم گرفت و این تفاهم با هدف عمل به فرمان مقام معظم رهبری برای نقش آفرینی بسیج در حوزه نظارت بر بازار تنظیم می شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای کمک به بازرسان اصناف و نظارت بر انبارهای کالا نیز از ظرفیت بسیج استفاده خواهیم کرد و در این برنامه، نیروهای داوطلب بسیجی نیز به عنوان همیار بازرسان حضور خواهند یافت.

سردار بوعلی با اشاره به سامانه 114 بیان کرد: سامانه اطلاعات سپاه فجر برای دریافت و رسیدگی به گزارش های مردمی در خصوص احتکار کالاهای اساسی و انبارهای غیرمجاز و ثبت نشده آمادگی کامل دارد و با محتکران برخورد قاطع خواهد داشت.

 

«حیدر آسیابی»، نیز در این مراسم گفت: دستگاه قضایی استان از بازرسان و ضابطین قضایی در این طرح با صدور مجوزهای لازم حمایت می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ادامه داد: دستورالعملی شامل نیز شامل 20 بند نیز با وضوع تعامل میان دستگاه های قضایی، سپاه، بسیج و نهادهای اجرایی فارس به دادستان های سراسر استان ابلاغ شده است.

خاطر نشان می شود، آئین انعقاد تفاهم نامه سپاه فارس، دستگاه قضایی و نهادهای اجرایی استان فارس برای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و اخلال گران بازار با حضور فرمانده سپاه فجر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مسئولان سازمان های تعزیرات، صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف فارس برگزار شد.

کد خبر 991449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha