پیگیری مشکلات حق بیمه پیمانکاران فارس در شورای گفتگوی استان فارس

قدرتی گفت: اتاق بازرگانی فارس برای حمایت از فعالان اقتصادی فارس، مشکلات حق بیمه اعضای هیئت مدیره شرکت های پیمانکاران را در شورای گفتگوی استان پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا قدرتی»، امروز (دوشنبه 19 آبان) در جلسه وبینار کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس با اشاره به عمده مشکلات فعالان اقتصادی فارس گفت: بخش عمده ای از این مشکلات به مسایل بیمه ای در حوزه پیمانکاران استان مربوط می شود.

رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی فارس افزود: سازمان تامین اجتماعی در پیمان ها، بیش از یک نفر از اعضای هیات مدیره را در پیمان ها و پروژه های عمرانی پذیرش نمی کند.

وی از مطرح شدن رفع مشکلات حق بیمه اعضای هیئت مدیره شرکت های پیمانکاران در شورای گفتگوی استان خبر داد و عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این حوزه به کار می گیریم.

قدرتی با تاکید بر مخالفت با فرار بیمه ای و ضایع شدن حقوق افراد گفت: نتایج این پیگیری ها به دبیرخانه شورای گفتگوی استان ارجاع خواهد شد تا مورد بررسی دقیق تری قرار بگیرد.

«رضا رازقیان» نیز در این جلسه گفت: کارشناسان سازمان تامین اجتماعی یک دستورالعمل داخلی را علت این ممنوعیت عنوان می کنند که تنها یک نفر از اعضای هیئت مدیره در هر پیمان بیمه می شود.

فعال اقتصادی استان فارس تاکید کرد: قانون مشخص و صریحی از سوی تامین اجتماعی در این زمینه وجود ندارد اتاق بازرگانی فارس به عنوان نماینده بخش خصوصی در فارس باید این موضوع را با جدیت دنبال کند.

کد خبر 991512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha