تولید محتوا با موضوع پیوند خانه، مدرسه و مسجد، در مدارس اصفهان

امینی با اشاره به برگزاری اجلاسیه ملی نماز گفت: فراخوان تولید محتوا با موضوع پیوند خانه، مدرسه و مسجد، در مدارس استان اصفهان برای جلب مشارکت دانش آموزان و معلمان اعلام شده است.

«حمیدرضا امینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در آذرماه اظهارداشت: پیوند خانه، مدرسه و مسجد، محور این رویداد فرهنگی و دینی است که فراخوان جلب مشارکت دانش آموزان و معلمان اعلام شده است.

 

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: معلمان و دانش آموزان نقش محوری در این موضوع دارند که باید نظرات آن ها گرفته شود و در سطح ملی، استانی و مدرسه از آن استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه تعامل بین مساجد و مدارس از طریق نهادهای فرهنگی مساجد مثل کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت می گیرد، تصریح کرد: بازتاب و تجربه های ناب در این حوزه در استان اصفهان وجود دارد که امکان الگوبرداری دارد.

 

امینی با اشاره به آسیب شناسی که در این حوزه نیاز است، گفت: ارائه محتواهای علمی با این موضوع در شناسایی آسیب ها و کمک به ترویج بیشتر فرهنگ های اسلامی مثل نماز کمک می کند.

 

وی به استعدادهای دانش آموزان و توانمندی های آن ها اشاره کرد و گفت: تولید محتواهای دیجیتال، فعالیت علمی، پژوهشی و تولیدات هنری از قالب های ارائه مطلب برای این اجلاسیه است که با توانایی دانش آموزان متناسب است.

کد خبر 991567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha