شهرهای زرین آباد و میمه تا پایان سال از نعمت گاز برخوردار می شوند

فرماندار شهرستان دهلران گفت: تا زمستان سال جاری بخش سراب میمه از نعمت گاز خانگی برخوردار می شود و انتظار می رود بخش زرین آباد نیز تا پایان سال به گاز خانگی متصل شود.

«مجید عسگری» در گفت و گو با  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: خط انتقال گاز به سمت میمه و پهله ۸۰ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر مربوط به بخش سراب میمه و ۳۵ کیلومتر مربوط به بخش زرین آباد است و کار علمک گذاری در شهر پهله و روستاهای آن در آذرماه سال جاری شروع می شود.

 

وی تصریح کرد: پیمانکاران این پروژه در تلاش هستند که قبل از سال این ۲ شهر از نعمت گاز برخوردار شوند.

 

فرماندار دهلران یادآور شد: امروز شهر دهلران، بخش موسیان و دشت عباس و بخش مرکزی تقریبا از نعمت گاز بهره منده شده و یا اینکه برخی روستاها در مراحل پایانی گاز رسانی هستند و با سفر استاندار به این ۲ بخش و از طرفی تاکیدات مدیریت ارشد استان امروز روند گاز رسانی به ۲ بخش سراب میمه و زرین آباد سرعت گرفته است.

 

فرماندار دهلران گفت: دولت خدمات قابل توجهی در حوزه راه های شهرستان و به ویژه ۲ بخش سراب میمه و زرین آباد انجام داده است و حجم سرمایه گذاری های دولت در شهرستان نیز در همه حوزه ها رشد داشته است.

 

عسگری افزود: سال گذشته اعتبار شهرداری میمه و پهله هر کدام ۶ میلیارد ریال بود که امسال با رشد ۱۵۰ درصدی این مبلغ برای هر شهرداری به ۱۵ میلیارد ریال رسید.

 

وی با اشاره به تداخل فاضلاب با آب باغات در میمه خاطرنشان کرد: از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان ۱۶ میلیارد ریال برای تفکیک آب فاضلاب از  آب باغات میمه پیش بینی شده است.

 

کد خبر 991622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha