کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در آبادان

سید آقا میری از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در آبادان خبر داد و گفت: مراحل بازرسی‌ از مراکز صنفی و تجمعی توسط تیم‌های کارشناسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان آبادان بدون توقف در حال اجرا است.

«سیده نجمه سید آقامیری» امروز (سه شنبه 20 آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با توجه به لزوم تشدید بازرسی‌های بهداشتی و تلاش در راستای ارتقای شرایط بهداشتی مراکز صنفی و تجمعی، واحدهای بهداشتی محیط و حرفه‌ای سطح شهرستان آبادان، این مرکز به صورت هماهنگ و ویژه از هفته های گذشته طی 2 روز در هفته با اعزام نیروهای ستادی به بازرسی در قالب تیم‌های 2 نفره به آموزش، آگاه‌سازی و نهایتا انجام فرایندهای قانونی برای افراد و صنوف متخلف پرداخته اند.

 

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان افزود: طی سه روز اجرای این طرح در قالب 19 تیم 2 نفره کارشناسی 445 واحد صنفی اعم از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، مراکز تجمعی مثل بانک‌ها، دفاتر پیشخوان خدمات دولتی، جایگاه سوخت، مراکز تخصصی پزشکی و یک مورد بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفتند که در مجموع بیش از 100 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته شامل چیپس، سالاد الویه، سوسیس و کالباس کشف و معدوم شدند.

 

وی از معرفی بیش از 50 واحد صنفی به مراجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: بازرسی تیم های کارشناسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان آبادان بدون توقف از مراکز صنفی و تجمعی در حال انجام و اجراست.

 

سید آقا میری خاطر نشان کرد: رعایت احتیاط‌ های بهداشتی و مقررات فاصله‌ گذاری فیزیکی به ویژه استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها و عدم حضور در محل‌های شلوغ همچنان ضروری است.

 

کد خبر 991653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha