رزمایش «مدافعان سلامت» در شهرستان گراش به اجرا در آمد

نخستین مرحله رزمایش «مدافعان سلامت» با حضور بسیجیان ۳۰ پایگاه مقاومت در شهرستان گراش به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، بسیجیان عضو 30 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان گراش روز گذشته با شرکت در نخستین مرحله رزمایش «مدافعان سلامت» به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین مردم پرداختند.

 

فراخوان و توصیه شهروندان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله فعالیت های بسیجیان در رزمایش «مدافعان سلامت» است به نحوی که با استقرار در خیابان ها و معابر عمومی حوزه های استحفاظی خود نسبت به کنترل وسائل نقلیه اعم از سبک و سنگین، موتورسیکلت و دوچرخه و نیز عابران پیاده در استفاده از ماسک و رعايت فاصله گذاری اجتماعی به آنان تذکر داده می شود.

 

اهمیت رعایت شیوه نامه های های بهداشتی در مقابله با بیماری منحوس کرونا از دیگر تاکیدات بسیجیان در رزمایش «مدافعان سلامت» در گراش بود که این مهم را به مردم یادآور شدند.

 

توزیع سه هزار و 500 عدد ماسک و تعداد 500 عدد مایع ضد عفونی در بین مردم شهرستان گراش در نخستین مرحله از رزمایش «مدافعان سلامت» انجام می شود.

 

 در نخستین مرحله رزمایش «مدافعان سلامت»، تیم بهداشتی اورژانس با استفاده از آمبولانس های سپاه، شهرداری و هلال احمر با حضور میدانی در سطح شهر گزارش، شهروندان را به رعایت شیوه نامه های بهداشتی فرا خوانده و آنها را به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست ها توصیه می کنند.

کد خبر 991665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha