برگزاری دومین دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت ها از برگزاری دومین دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسماعیلی ضمن بیان اهمیت برگزاری دوره­ های ارتقاء دانش مدیریت در کنار ارتقاء معارف دینی برای مؤسسات ابراز کرد: توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در تحقق اهداف قرآنی کشور و تعمیق و توسعه فعالیت­های این مؤسسات تأثیر به سزایی دارد که براین اساس معاونت قرآن و عترت در نظر دارد "دومین دوره  توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت" را با مشارکت یکی از مؤسسات برگزار کند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت ها افزود: برگزاری این دوره به صورت مجازی است و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می ­شود. مدیران محترم مؤسسات بعد از ثبت نام، بدون محدودیت زمانی می­ توانند از امکانات سامانه ه­ایی که توسط مؤسسه نور المجتبی (ع) تدارک دیده شده است ، بهره ببرند.

اسماعیلی گفت: دروس این دوره که با حضور اساتید متخصص و برجسته ارائه می­ شود عبارتند از: مدیر برتر، رفتار سازمانی، ارتباطات و فن بیان، اخلاق در مدیریت، سواد رسانه ای، اقتصاد مقاومتی و تولید محتوا در فضای مجازی.

وی در ادامه  افزود: حداقل نمره قبولی در این دوره مجازی، کسب نمره 60 از 100 می­باشد. این امتیاز براساس فعالیت­های صورت گرفته در طول دوره و آزمون پایانی، به شرکت­ کنندگان در دوره اختصاص خواهد یافت. از مزایای شرکت در این دوره می­ توان به تسهیل در روند تمدید پروانه فعالیت، حمایت­های مالی، ارزیابی و رتبه­ بندی مؤسسات و ... اشاره نمود. مدیران مؤسسات قرآنی می ­توانند با مراجعه به تارنمای www.nmi.ir تا پایان آبان ماه در این دوره ثبت نام نمایند.

مدیرکل دفتر برنامه­ ریزی، آموزش و توسعه مشارکت ­ها گفت: در دوره اول این طرح 661 مدیر قرآنی در دوره آموزش مجازی شرکت کردند که 131 نفر برتر این دوره به صورت حضوری در دوره تکمیلی با حضور در کلاس ­های کارگاهی اساتید شرکت نمودند ؛ اما در این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری کلاس ­های حضوری ممکن نیست.

وی در پایان با اشاره به شرایط شرکت در دوره خاطر نشان کرد: حضور مؤسسات در این دوره الزامی است، دوره مختص مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت دارای پروانه فعالیت است، اولویت ثبت نام با مؤسساتی است که در دوره قبلی شرکت نکرده باشند، از هر مؤسسه فقط یک نفر می ­تواند در این دوره شرکت نماید و اولویت ثبت نام با مدیر مسئول و اعضای مؤسس و در مرحله بعد با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و کادر اجرایی مؤسسه است.

 

کد خبر 991671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha