شرایط ویژه برای ترخیص موتورسیکلت های توقیف شده پلیس راهور/ واگذاری نمایندگی دفاتر تعویض پلاک در ۸ شهرستان

بسطامی گفت: برابر بخشنامه ابلاغ شده ترخیص موتورسیکلت ها از روز گذشته اتفاق افتاده است و مالکان موتورسیکلت هایی که توسط پلیس راهور توقیف شدند می توانند به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عباس مهاجر بسطامی» صبح امروز (سه شنبه ۲۰ آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز فرآینده ترخیص خودروهای توقیف شده از دفاتر دفاتر پلیس + 10 اتفاق می افتد و پس از ثبت درخواست فرد متقاضی از طریق سامانه، مجوز ترخیص برای مراکز پلیس راهور صادر و پس از تایید و دریافت پیامک، فرد متقاضی می تواند برای دریافت خودرو ترخیص شده به پارکینگ و محل توقف خودرو مراجعه کند.

 

رئیس پلیس راهور گلستان ادامه داد: نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک نیز از دیگر موضوعاتی بود که در پلیس راهور پیگیری کردیم، مشکلات زیادی در بخش تعویض پلاک از تجمع و صف های طولانی شاهد بودیم که با نوبت دهی اینترنتی از تاریخ هفت آبان این مشکل برطرف شده است.

 

مهاجر بسطامی بیان کرد: تسهیل در کار مردم، پیشگیری از اتلاف وقت، نظم بخشی، ارتقاء سطح کارشناسی همکاران ما در تعویض پلاک از فواید اجرای این طرح به شمار می رود.

 

وی گفت: همچنین مراکز تعویض پلاک را از حالت تمرکزی خارج کردیم و در هشت شهر گنبدکاووس، کلاله، علی آبادکتول، مینودشت، کردکوی، بندرترکمن، گرگان و آق قلا نمایندگی تعویض پلاک واگذار می شود و برخی شهرها که این سیستم برای آنها تعریف نشده می توانند به شهرهای همجوار مراجعه کنند.

 

رئیس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: پلاک گذاری برای خودروهای سنگین و خودروهای وارداتی در مرحله نخست همچنان در مرکز استان انجام می شود.

 

بسطامی به بحث پلاک گذاری تراکتور ها اشاره کرد و گفت: از همه کشاورزان درخواست داریم برای پلاک گذاری تراکتور به نزدیک ترین مرکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 

وی ابراز داشت: بدون هیچ دریاف هزینه ای از سوی کارشناسان ما تراکتورهای کشاورزان بازدید می شود.

 

رئیس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: برابر بخشنامه ابلاغ شده ترخیص موتورسیکلت ها از روز گذشته اتفاق افتاده است، موتورسیکلت هایی که از طریق راهور توقیف شده باشد و فاقد گواهینامه، پلاک و بیمه نامه باشد و یا سن فرسودگی آن گذشته باشد اما قابلیت تردد را دارند این افراد با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 در شهرستان ها می توانند نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

 

وی افزود: قیمت هزینه پارکینگ برای این موتورسیکلت ها مطابق سال 94 در نظر گرفته شده است و بر این اساس به ازای هر روز  480 تومان برای توقیف در گرگان و گنبدکاووس و سایر شهرها 300 تومان باید مالک موتورسیکلت بپردازد.

 

رئیس پلیس راهور گلستان ابراز داشت: 17 هزار موتورسیکلت در سطح استان گلستان در پارکینگ وجود دارد که از این میزان دو هزار موتورسیکلت توسط پلیس راهور توقیف شده است.

 

بسطامی خاطرنشان کرد: افرادی که در این طرح خلافی آنها بیش از 500 هزار تومان است نیز می توانند به شکل اقساط موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.

 

کد خبر 991697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha