پروژه ندامتگاه جدید ایلام در حال تکمیل است

رئیس کل دادگستری ایلام با بیان اینکه پروژه ندامتگاه جدید شهر ایلام در حال تکمیل است، گفت: فاز اول این پروژه در حال اتمام و مراحل پایانی آن در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «علی دهقانی» روز سه شنبه بازدید از پروژه ندامتگاه جدید ایلام، اظهار کرد: این ندامتگاه که ساخت آن از سال ۱۳۸۲ شروع شده در حال افتتاح و بهره برداری است.

 

وی تصریح کرد: فاز اول این پروژه در حال اتمام و مراحل پایانی آن در حال تکمیل است.

 

دهقان خواستار تسریع در مراحل پایانی و بهره برداری از این طرح شد و بیان کرد: طی جلسات مستمر، همواره سعی در اختصاص اعتبار برای ساخت و ساز و راه اندازی پروژه مذکور داشته این و اکنون با تلاش‌های صورت گرفته زندان جدید در حال اتمام است و در آینده‌ای نزدیک شاهد انتقال زندان مرکزی فعلی از محیط شهر به خارج شهر خواهیم بود.

 

رئیس کل دادگستری ایلام از وضعیت استاندارد بندها، محل‌های نگهداری زندانیان، هواخوری ها، بخش اداری و... دیدن کرد و بهره برداری از فضای جدید با هدف رعایت حقوق شهروندی، تأمین امنیت، اثربخشی مطلوب فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و ... را، راه گشای بسیار از مشکلات زندان و زندانیان دانست.

 

وی گفت: در راستای سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه و روزآمد کردن بهره‌برداری از فناوری‏‌های نوین، دادرسی الکترونیکی در تمام حوزه‌های قضایی استان راه اندازی شده است.

 

 دهقانی  خاطرنشان کرد: دادرسی الکترونیکی، به عنوان یکی از رویکرد‌های اصلی دستگاه قضایی استان ایلام، گام بلندی برای کاستن از مشکلات حضور فیزیکی افراد در دادگاه‌ها و در راستای تکریم ارباب رجوع است.

کد خبر 991712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha