برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودک و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

کامرانی گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه کودک و نوجوانان در ۴۲ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 20 آبان) در نشست خبری بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که به صورت مجازی و به میزبانی شیراز برگزار شد، گفت: رونمایی از 50 عنوان کتاب صوتی ویژه نابینایان را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اجرایی خواهیم کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به برگزاری نشست های کتابخوانی از جمله برنامه های این ایام است، افزود: تور مجازی بازدید از کتابخانه های فعال کانون در سطح فارس از برنامه های

وی با اشاره به اجرای سرود مجازی و پخش از طریق صدا و سیمای مرکز فارس، تاکید کرد: مسابقه کتابخوانی ویژه کودک و نوجوانان در 42 مرکز ثابت و 6 مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار می شود.

وی از تهیه پوستر هفته کتاب و انتشار در فضای مجازی خبر داد و یادآور شد: تجلیل از کتابداران و تولید 28 انیمیشن در حوزه کتاب از دیگر برنامه های هفته کتاب است.

کامرانی از سازمان های متولی خواست تا ایجاد تندیس و المان با موضوع و محتوای کتاب در شهرهای فارس و به ویژه شیراز را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 991774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha