رشد ۶۰ درصدی توزیع نهاده های دامی در استان فارس

رحمانی گفت: با یک رشد ۶۰ درصدی نسبت به سال قبل از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۸ هزار تن نهاده های دامی توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رهام رحمانی»، امروز (سه شنبه 20 آبان) با اشاره به رشد توزیع  نهاده های دامی بین تولید کنندگان دام و طیور در استان فارس به خبرنگاران گفت: با یک رشد 60 درصدی نسبت به سال قبل از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۸ هزار تن نهاده های دامی، شامل ۳۳ هزار تن جو، ۲۷ هزار تن ذرت و ۵۸ هزار تن کنجاله سویا توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس توزیع شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس افزود: با اعمال سیاست های دولت و ورود محموله های جدید به کشور محدودیت برای تامین نهاده های دامی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: اداره کل پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی به توزیع مناسب نهاده‌های دامی بین بهره‌برداران اقدام کرده است.

رحمانی تصریح کرد: تامین این نهاده ها با هدف حمایت از تولید و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نهاده‌ها به انجام رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر عدم وجود محدودیت در توزیع گوشت مرغ منجمد در استان گفت: روزانه بیش از ۴۰ تن مرغ منجمد در 20 روز گذشته در سطح استان توزیع شده است و پیش بینی می شود که با توزیع مناسب نهاده‌ها و بهبود وضعیت تولید در آینده قیمت مرغ گوشتی در استان تعدیل شود.

کد خبر 991779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha