عملیات کلنگ زنی کتابخانه شهر صدرا در هفته کتاب اجرایی می شود

احمدی زاده گفت: کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی کتابخانه شهر صدرا با مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و چهار هزار و یکصد مترمربع زیربنا انجام می شود و در پایان سال ۱۴۰۰ این کتابخانه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (سه شنبه 20 آبان) در نشست خبری بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که به صورت مجازی و به میزبانی شیراز برگزار شد، گفت: شیراز دارای پیشینه عظیم و آوازه بلندی برای مهد تمدن، فرهنگ و هنر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه شیراز در اذهان مردم به عنوان پایتخت فرهنگی کشور مشخص می شود، تاکید کرد: همکاری نهادهای شهری در زمینه کتاب و پایتختی کتاب لازم است.

وی با اشاره به اینکه بازسازی قدیمی ترین کتابخانه جنوب کشور و ایجاد کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان از جمله برنامه های این ایام است، تاکید کرد: شیراز در دوره ششم پایتخت کتاب ایران شد و به خاطر شیوع کرونا آنچنان که علاقه داشتیم کارهای متنوعی انجام شود، اما به صورت حضوری انجام نشد و به صورت مجازی شکل گرفت و پایتختی کتاب در سال 1400 تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه از همه دستگاه های اجرایی استان می خواهم که برنامه های متنوعی در راستای بزرگداشت کتاب داشته باشیم، افزود: بیست و هشتمین هفته کتاب کشور با شعار «دانایی و مانایی» نام گرفته است و 27 برنامه عمده در کنار برنامه های جانبی دیده شده است.

احمدی زاده گفت: کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی کتابخانه شهر صدرا با مساحت چهار هزار و 500 متر مربع مساحت و چهار هزار و یکصد مترمربع زیربنا انجام می شود و در پایان سال 1400 این کتابخانه به بهره برداری می رسد.

کد خبر 991794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha