ایجاد تحول و مدیریت صحیح در اشتغال زایی ضروری است

ویسکرمی، بر ضرورت بازنگری و تحول در نهادهای انقلابی تأکید کرد و گفت: ظرفیت های فراوانی در استان وجود دارد و باید این ظرفیت ها احیا و مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«مهرداد ویسکرمی»، امروز(20 آبان) در  دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار داشت: وضعیت خدمت رسانی به ایثارگران نامناسب است و باید در این زمینه مشکلات رفع شود.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستم اداری ما وضعیت خوبی ندارد و بیشتر این ضعف به مدیریت باز می گردد، افزود: یکی از آفت ها این است که خیر همدیگر را نمی خواهیم.

 

وی به کم کاری مسئولان و مدیران اشاره کرد و گفت: مسئولیت پذیری ها در سیستم اداری درون کشور عادلانه نیست و بسیاری از مشکلات حاکی از این اقدام است.

 

بنیاد شهید باید سنبل ارزش ها باشد

 

ویسکرمی بر ضرورت ایجاد تحول و اصلاح جدی در نهادهای انقلابی تأکید کرد و افزود: بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید و کمیته امداد از جمله نهادهای انقلابی هستند که انتظار داریم سلامت و پاکدستی بیشتر از دیگر نهادها رعایت شود.

 

وی ایثارگری را ارزش خواند و ادامه داد: بنیاد شهید باید سنبل ارزش ها باشد و اگر روزی ایثارگران راه را گم کنند، شاید برخورد خوبی با آنها نداشتیم باید نگاه ما در خدمت رسانی ها اصلاح شود.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معیشت جانبازان و ایثارگران گفت: با وجود ظرفیت ها و امکانات موجود در استان نباید بین فرزندان جانبازان و ایثارگران بیکاری وجود داشته باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه معیشت ایثارگران و جانبازان در اولویت باشد، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات دیگر نیز ریشه در این معیشت دارد، باید با مدیریت، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت ها مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

 

ویسکرمی بیان کرد: اگر جلساتی برگزار می شود باید گره گشا باشد و مدیریت ها اصلاح شود، ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد به طور مثال آموزش و پرورش  170 هنرستان با ده ها هکتار دارد که هر کدام می تواند محلی برای تولید، اشتغالزایی و کارآفرینی باشد، از این ظرفیت ها باید استفاده شود.

 

وی گفت: کشاورزان ایثارگر ظرفیتی مناسب در زمینه اشتغال زایی هستند، از این ظرفیت ها استفاده شود، زمین، آب و هوا و خاک لرستان نعمت است، باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

کد خبر 991807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha