اعلام زمان و مکان خاکسپاری ممنوع است

نیازی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا چاپ هرگونه آگهی ترحیم و اعلام زمان و مکان خاکسپاری در استان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا نیازی» امروز (20 آبان) در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به روند افزایشی بیماری کرونا در استان، کنترل و مهار این بیماری نیازمند مشارکت و همراهی مردم است.

 

معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد استان مدیریت بحران کرونا، گفت: یکی از مصوبات استانی ممنوعیت اعلام زمان و مکان خاکسپاری است.

 

وی بیان کرد: هرگونه آگهی ترحیم و اعلام زمان و مکان خاکسپاری در استان ممنوع است و چاپخانه‌های متخلف پلمب می‌شوند.

 

نیازی تصریح کرد: در این زمینه بر فعالیت چاپخانه‌های استان و مراکز چاپ آگهی ترحیم به منظور جلوگیری از برگزاری مراسم و کاهش ازدحام نظارت می شود.

 

وی با اشاره به ابلاغ این ممنوعیت به چاپخانه ها اظهار داشت: نظارت بر فعالیت تمام چاپخانه های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مراکز چاپی، تشدید و به واحدهای متخلف نیز تذکر داده شده است.

 

نیازی با اشاره به پلمب یک واحد متخلف چاپی در بروجرد و معرفی آن به مراجع قضایی ادامه داد: انتظار می رود مسوولان چاپخانه و مراکز چاپی استان در راستای رعایت حقوق شهروندی و پرهیز از ایجاد تجمعات گسترده، از چاپ هرگونه آگهی و بنر ترحیم مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاکسپاری خودداری کنند.

کد خبر 991841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha