گران فروشان منتظر تعلیق پروانه کسب خود باشند

اشرفی با بیان اینکه گران فروشان استان باید منتظر تعلیق پروانه کسب خود باشند، گفت: بر اساس قوانین و مقررات حاکم، مجازات تخلفاتی همانند گران فروشی و احتکار با توجه به به دفعات تکرار، موجب تعلیق پروانه های کسب آن ها خواهد شد.

«محمد حسین اشرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، با بیان اینکه گران فروشان استان باید منتظر تعلیق پروانه کسب خود باشند، گفت: بر اساس قوانین و مقررات حاکم، مجازات تخلفاتی همانند گران فروشی و احتکار با توجه به به دفعات تکرار،  موجب تعلیق پروانه های کسب آن ها خواهد شد.

 

 

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد 375 فقره پرونده گران فروشی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است، افزود: همچنین تاکنون تعداد هشت فقره پرونده احتکار به شعب این اداره کل ارسال شده و  متخلفین در این پرونده ها به پرداخت بیش از 2 میلیارد و 992 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

 

 

اشرفی در ادامه از بازگشت 138 میلیون تومان به  شاکیان گرانفروشی طی هفت ماه گذشته خبر داد و گفت: بنا بر قوانین و مقررات موضوعه برای گران فروشان و محتکران کالا در استان، مجازات های سنگین تعیین خواهند شد.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، ۴۳ پرونده قاچاق دام وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد کاهش یافته است.

 

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و ۸۸۶ رأس دام سبک و سنگین در استان کشف و ضبط شده است، گفت:  در بخش پرونده‌های وارده قاچاق دام به شعب تعزیراتی استان ۳۴ پرونده مختومه شد.

 

 

اشرفی در پایان گفت: متهمان در پرونده های قاچاق دام تاکنون به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون و ۶۶۴ هزار ریال محکوم شده‌اند.

کد خبر 991845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha