اولین رویداد« انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال» در مشهد برگزار می شود

شهرکی گفت: اولین رویداد بین المللی انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال ۲۲ آبان با حضور صاحبان کسب و کارهای دیجیتال موفق در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سارا شهرکی» امروز)۲۰ آبان) در نشست خبری پیش از رویداد "وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال" در سازمان همیاری شهرداری استان ها برگزار شد؛ بیان کرد: امروز شاهد نسلی هستیم که هم دنیای بدون گوشی های هوشمند را تجربه کردند و هم می دانند زندگی با وجود این فضای دیجیتال و اینترنتی چه معنایی دارد و نبود اینها زندگی های ما را سخت می کند و این موضوع مسئله ای بود که منجر به تعریف این رویداد شد.

 

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری  شهرداری های خراسان رضوی با بیان اینکه فضای دیچیتال بر تک تک ابعاد زندگی ما انسا نها اثر گذار بوده است؛ افزود: از ابعاد روابط  انسانی تا روابط  اجتماعی گرفته و روابط اقتصاد ی و موارد دیگری که تاثیر پذیر است، فضای دیجیتال اثر گذار بوده است.

 

وی فضای مربوط به کسب و کار را یکی از مهمترین بخش های اثر پذیر در بخش دیجیتال عنوان کرد و گفت: فضای کسب و کار نیز از از دیجیتال شدن زندگی ما تاثیر پذیرفته است و کسانی که می خواهند به کسب و کارهای دیجیتال ورود پیدا کنند می دانند این کسب و کارها پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد.

 

شهرکی بیان کرد: در کنار این کسب و کار دیجیتال، ارکان اصلی یک کسب  کار سنتی مثل  بخش مشتری ها، فروش، ارایه خدمات را حفظ کرده و ارکان زیادی را هم دچار تحول کرده به عنوان مثال در کسب و کارهای دیجیتال نسبت به سنتی مسیرهای ارتباط با مشتری، کانال های توزیع مکانیزم عرضه، جریان هزینه، ساختار درآمد و ... دچار تحول شده است.

 

وی گفت: در همین راستا مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری استان ها با کمک سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی و ارگانهای دیگر مثل اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری اقدام به برگزاری اولین رویداد بین المللی انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال کرده است و امیدواریم با رویدادی که تعریف کردیم فضایی برای افراد خلاق و نوآور فراهم کنیم.

 

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری  شهرداری های خراسان رضوی بیان کرد: این رویداد پنج شنبه 22 آبان برگزار می شود از صاحبان کسب و کارهای دیجیتالی که موفق بودند دعوت شده تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

کد خبر 991873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha