فرار مالیاتی با صدور کارت های بازرگانی به نام افراد بی بضاعت

هاشمیان از انهدام شبکه فساد اقتصادی در استان گلستان خبر داد و گفت: این افراد با صدور بیش از ۱۰۰ فقره کارت بازرگانی به نام افراد کارتن خواب و بی بضاعت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» عصر امروز (سه شنبه 20 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله) شبکه ای که با صدور کارت های بازرگانی فرار مالیاتی داشتند در استان گلستان دستگیر شدند.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان  ادامه داد: اعضای این شبکه با سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی که به نام افراد کارتن خواب و بی بضاعت صادر شده بود اقدام به فرار مالیاتی می‌کردند.

 

هاشمیان گفت: سه نفر در این راستا دستگیر شدند و برآورد می شود که این افراد با 100 فقره کارت بازرگانی بالغ بر 100 میلیارد تومان فرار مالیاتی داشتند.

 

وی افزود: بدهی امور مالیاتی به نام افراد بی بضاعت و کارتن خواب صادر می شد و از این طریق این افراد فرار مالیاتی داشتند.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: دستگاه صادر کننده کارت های بازرگانی نیز باید صلاحیت افراد را رصد کنند و برای هر کسی کارت بازرگانی صادر نکنند.

 

هاشمیان افزود: همچنین در روزهای گذشته سربازان گمنام امام زمان (عجل الله) به موضوع دلالان بازار عرضه آردهای دولتی نیز وارد شدند و 6 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 991906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha